ÚP ÚL - výměna podlahové krytiny v kancelářích ÚP Ústí nad Labem

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP ÚL - výměna podlahové krytiny v kancelářích ÚP Ústí nad Labem

Systémové číslo NEN

N006/24/V00024326

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00024326

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na stavební práce

Datum uveřejnění ZP na profil

26. 08. 2024 12:01

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

23. 09. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Zlata

Příjmení

Medáčková

E-mail

Zlata.Medackova@uzsvm.cz

Telefon 1

+420 416921412

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky a obsahem díla je výměna podlahové krytiny v kancelářích ve 2., 3. a 4. podlaží administrativní budovy na adrese Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem. Výměnou podlahové krytiny se rozumí odstranění dvou vrstev stávajících poškozených podlahových krytin (lino, jekor nebo koberec), provedení stěrky, dodávka a pokládka (lepení) nové PVC krytiny v kvalitě obdobné, jako má krytina PVC FATRA Novoflor Extra Comfort nebo lepší, lepení lišt, oprava stěn v místě napojení lišt a oprava (výměna) prahů v jednotlivých kancelářích v předpokládaném rozsahu 25-30 kancelářských místností o celkové předpokládané ploše 375-450 m2. Součástí díla jsou veškeré potřebné činnosti, jako jsou zejména přípravné práce, dodávka materiálu, pokládka, likvidace odpadu, doprava, úklid apod. Výměna podlahové krytiny bude probíhat po částech. Zadavatel vždy vystaví objednávku, která obsahuje specifikaci a rozsah požadovaných prací, lhůtu pro provedení objednaných prací a nejvýše přípustnou cenu objednané části díla odvozenou z jednotkové ceny. Zadavatel není povinen objednávkami naplnit celý předpokládaný rozsah díla. Zhotovitel se zavazuje provést dílo tak, aby poslední objednávka pokrývající nejvyšší předpokládaný rozsah díla mohla být vystavena s termínem dokončení celého díla do 18. prosince 2024. Zhotovitel se zavazuje provést objednanou část díla a předat ji bez vad a nedodělků ve lhůtě stanovené v objednávce. Nesouhlasí-li zhotovitel se lhůtou stanovenou v objednávce, má právo do dvou pracovních dní od doručení objednávky žádat o jednání s objednatelem, na jehož základě se stanoví nová lhůta provedení objednané části díla. V případě zjištěných vad a nedodělků bude objednaná část díla převzata až po odstranění vad a nedodělků. Zhotovitel odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru provádění díla a za dodržování pravidel požární ochrany. V případě, kdy to bude vyžadovat bezpečnost práce nebo ochrana života a majetku, zajistí zhotovitel před zahájením prací na objednané části díla na své náklady potřebné úkony pro zajištění bezpečnosti práce a ochranu života a majetku. Záruční doba činí na zednické práce 36 měsíců a na podlahové práce 48 měsíců bez ohledu na délku záruční doby sjednanou mezi zhotovitelem a jeho poddodavateli. dále viz přílohy.

Kód z číselníku NIPEZ

44112200-0

Název z číselníku NIPEZ

Podlahové krytiny

Hlavní místo plnění

Ústecký kraj

Kód z číselníku CPV

44112200-0

Název z číselníku CPV

Podlahové krytiny

Název předmětu

Podlahové krytiny

Textové pole pro popis místa plnění

Výměna podlahové krytiny v kancelářích ve 2., 3. a 4. podlaží administrativní budovy na adrese Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPokládání podlahových krytin a obkládání stěn45430000-0Pokládání podlahových krytin a obkládání stěn

Místo plnění


CZ042Ústecký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 11. 2024 07:51Uveřejnění účastníků
Detail04. 11. 2024 07:51Uveřejnění výsledku
Detail24. 09. 2024 08:52Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail26. 08. 2024 12:01Uveřejnění zadávacích podmínek