ÚP ÚL - výměna podlahové krytiny v kancelářích ÚP Ústí nad Labem
Základní informace
Název zadávacího postupu
ÚP ÚL - výměna podlahové krytiny v kancelářích ÚP Ústí nad Labem
Systémové číslo NEN
N006/24/V00024326
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00024326
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na stavební práce
Datum uveřejnění ZP na profil
26. 08. 2024 12:01
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 09. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Zlata
Příjmení
Medáčková
Zlata.Medackova@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 416921412
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky a obsahem díla je výměna podlahové krytiny v kancelářích ve 2., 3. a 4. podlaží administrativní budovy na adrese Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem. Výměnou podlahové krytiny se rozumí odstranění dvou vrstev stávajících poškozených podlahových krytin (lino, jekor nebo koberec), provedení stěrky, dodávka a pokládka (lepení) nové PVC krytiny v kvalitě obdobné, jako má krytina PVC FATRA Novoflor Extra Comfort nebo lepší, lepení lišt, oprava stěn v místě napojení lišt a oprava (výměna) prahů v jednotlivých kancelářích v předpokládaném rozsahu 25-30 kancelářských místností o celkové předpokládané ploše 375-450 m2. Součástí díla jsou veškeré potřebné činnosti, jako jsou zejména přípravné práce, dodávka materiálu, pokládka, likvidace odpadu, doprava, úklid apod. Výměna podlahové krytiny bude probíhat po částech. Zadavatel vždy vystaví objednávku, která obsahuje specifikaci a rozsah požadovaných prací, lhůtu pro provedení objednaných prací a nejvýše přípustnou cenu objednané části díla odvozenou z jednotkové ceny. Zadavatel není povinen objednávkami naplnit celý předpokládaný rozsah díla. Zhotovitel se zavazuje provést dílo tak, aby poslední objednávka pokrývající nejvyšší předpokládaný rozsah díla mohla být vystavena s termínem dokončení celého díla do 18. prosince 2024. Zhotovitel se zavazuje provést objednanou část díla a předat ji bez vad a nedodělků ve lhůtě stanovené v objednávce. Nesouhlasí-li zhotovitel se lhůtou stanovenou v objednávce, má právo do dvou pracovních dní od doručení objednávky žádat o jednání s objednatelem, na jehož základě se stanoví nová lhůta provedení objednané části díla. V případě zjištěných vad a nedodělků bude objednaná část díla převzata až po odstranění vad a nedodělků. Zhotovitel odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru provádění díla a za dodržování pravidel požární ochrany. V případě, kdy to bude vyžadovat bezpečnost práce nebo ochrana života a majetku, zajistí zhotovitel před zahájením prací na objednané části díla na své náklady potřebné úkony pro zajištění bezpečnosti práce a ochranu života a majetku. Záruční doba činí na zednické práce 36 měsíců a na podlahové práce 48 měsíců bez ohledu na délku záruční doby sjednanou mezi zhotovitelem a jeho poddodavateli. dále viz přílohy.
Kód z číselníku NIPEZ
44112200-0
Název z číselníku NIPEZ
Podlahové krytiny
Hlavní místo plnění
Ústecký kraj
Kód z číselníku CPV
44112200-0
Název z číselníku CPV
Podlahové krytiny
Název předmětu
Podlahové krytiny
Textové pole pro popis místa plnění
Výměna podlahové krytiny v kancelářích ve 2., 3. a 4. podlaží administrativní budovy na adrese Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Pokládání podlahových krytin a obkládání stěn | 45430000-0 | Pokládání podlahových krytin a obkládání stěn |
Místo plnění
CZ042 | Ústecký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 11. 2024 07:51 | Uveřejnění účastníků | |||
04. 11. 2024 07:51 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 09. 2024 08:52 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
26. 08. 2024 12:01 | Uveřejnění zadávacích podmínek |